sâmbătă, 3 ianuarie 2009

SLAVE TO LOVE


Iubesc sa scriu asa cum iubesc sa iubesc...
Intotdeauna mi-au placut ustensilele de scris, mi-au placut colile albe de hartie, teritorii neexplorate.
Multe din articolele mele au fost scrise mai intai pe hartie, au curs altfel cuvintele, chiar ma gandeam ca, uneori, ideile sar direct din minte in tastele calculatorului, se nasc fraze instant, e un flux de inspiratie ce da contur imediat ideilor.
Alteori, insa, se intampla un fenomen cu totul deosebit, ca in acest moment: textul se naste din actul scrisului in sine, din caligrafie si asta-i ca o aventura.
Primul impuls a fost sa incep cu o urare, a fost doar un gand. Pentru ca am adus vorba, va multumesc voua, celor ce ati petrecut clipe din timpul vostru pretios citind ceea ce am scris, cu un plus pentru cei ce au mai ars alte clipe pretioase straduindu-se sa-mi raspunda, intr-un fel sau altul, prin comentariile lor, e ca un placut ecou, ca o blanda recunoastere, e o subtila regasire.
Multumesc. Si va doresc un an bun, plin de dragoste. Restul vine de la sine...
Pentru ca am adus vorba despre dragoste: sunt ca o bomba sofisticata ce poarta un focos extrem de puternic, ce se armeaza automat la o anumita atingere. Doar la o anumita atingere.
Imi place, in visul meu de arma perfecta, sa-mi imaginez acea atingere, nu e neaparat ceva fizic, poate fi un cuvant sau mai multe, o privire, un gest, un cantec...
Daca intr-o dimineata va veti trezi si veti vedea ca afara e soare, desi la radio erau anuntate ploi si vant, daca floarea uscata din ghiveciul pregatit pentru a fi aruncat la gunoi e foarte verde si a inflorit, daca nesuferitul administrator al blocului va da binete si va doreste o zi buna, daca o buna dispozitie suspecta va urmareste in permanenta sau vi se intampla tot felul de lucruri bune, marunte, dar atat de mari, atunci o sa stiti ca visul s-a implinit.

http://www.youtube.com/watch?v=eustQzY4J0o

Niciun comentariu: