luni, 27 octombrie 2008

DE CE, DOAMNE?

Am inteles: mi-ai luat majoritatea oamenilor dragi, m-ai pocnit atunci cand ai crezut ca e cazul, mi l-ai luat pe tata, mi-ai luat copilul nenascut, acum imi iei si ce am mai drag pe lumea asta? Mi-ai luat dragostea, mi-ai luat fiinta iubita, e ca si cum mi-ai luat viata. Ma lasi olog sufleteste. Atat de tare am gresit? Am devenit o carcasa ambulanta care se misca de colo colo fara rost. Daca ai ceva cu mine, rafuieste-te direct cu mine si hai sa o terminam odata! Nu pot pune in cuvinte cata durere am in mine si Tu stii asta! Hai sa ne luptam direct, sa vedem care pe care! Eu nu mai am nimic de pierdut!!!!!

Un comentariu:

justina spunea...

Jesus!!! Si ziceam ca eu am probleme...am intrat intamplator pe blogul tau, ma rog, asta in cazul in care e cineva care crede ca ceva e ''intamplator'' in viata. Nu te cunosc, nu stiu ce ti s-a intamplat, am aflat doar la modul superficial, citind randurile pe care le-ai scris...culmea e ca le-am citit exact acum, cand am aceleasi intrebari pentru El!!! Poate trebuie sa invatam ceva din orice experienta de viata, poate de asta ni se intampla lucruri... Nu cred ca El ne da sau ne ia ceva, in afara de viata insasi...cred ca restul e un detaliu ce depinde de noi... poate trebuie sa devenim mai constienti de orice spunem, facem, gandim...sper ca de la data postarii si pina acum sa te simti mai bine... Sarbatori fericite! :)